donderdag 1 maart 2012

Art Journey Challenge #19 : Turquoise

Het is alweer maart en tijd voor de 19de Art Journey Challenge. Allereerst natuurlijk nogmaals dank aan iedereen die aan de vorige challenge heeft meegedaan! Deze maand mag ik een thema kiezen en dat is geworden: Turquoise, voor mij de mooiste kleur die bestaat ! Ik hoop dat je het leuk vindt !
Je hebt t/m 28 maart de tijd om te laten zien wat je met deze prachtige kleur en stempels doet.
Uit de deelnemers wordt er een willekeurige winnaar geloot die een Art Journey tegoedbon krijgt van 10 euro!
Voorwaarde om deze tegoedbon te winnen is dat je HOOFDZAKELIJK ART JOURNEY STEMPELS gebruikt. Ze je nieuwe creatie op je blog of Flickr (met een verwijzing naar het challenge bericht op deze blog) en laat een directe link naar je blogpost achter in "Add your Link". Plaats svp geen link naar werk dat je al vóór de eerste dag van de challenge op je blog hebt gezet.
VEEL PLEZIER !

Its march and time to start the 19th Art Journey Challenge. Thanks again to all the participants of the 18th challenge ! This month it’s my turn to choose a theme and I have chosen: Turquoise, for me it’s the most wonderful color ever ! I hope you like it ! You've got till the 28 of March to show us your creation using this beautiful color and stamps.
Then one participant will be randomly selected for a 10 euro’s gift certificate to shop at Art Journey! To win this gift certificate you are required to use MAINLY ART JOURNEY STAMPS. Put your new creation on your blog or Flickr (with a link to the challenge post on this blog) and leave a direct link to your blogpost in the 'Add your Link'. Please don’t include links to work that has been posted prior to the first day of the challenge.
HAVE FUN !
Liesbeth

Sija

Hillie
Liesbeth
Paula
Paula

Willy
Godelieve

Godelieve


17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties meiden !! En dat allemaal in mijn lievelingskleur !! Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn schitterende kaarten. Wat een pracht en zoveel te zien en zovbeel verscheidenheid. Super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The work of Paula is so wonderful. Thanks for showing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige voorbeelden, echt een inspiratie bron. Mijn kaart is ook klaar voor de challenge. groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1 kleur blauw (turquoise) en 8 zo verschillende voorbeelden en ook allemaal weer even mooi!!
    Als ik dit zie, weet ik wel waarom jullie in het DT zitten hoor.
    Ben wel benieuwd wat iedereen eraan gaat toevoegen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een verscheidenheid en stuk voor stuk schitterend. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaarten, en wat een inzendingen al, ik vond het erg leuk om mee te doen, en de kleur, die spreekt voor zich geweldig!!!!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dames wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Hierbij is mijn bijdrage, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn blog ligt er een paar dagen uit. Mijn kaart is ook hier te vinden: http://www.flickr.com/photos/karinmysoul/6818963670/in/photostream

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor eindelijk weer tijd kunnen maken voor de challenge, op mijn fb pagina vind je hem op 17 mrt en tevens meer foto's van de inbreng in het special AJC foto album. Leuk om weer bij elkaar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hierbij mijn bijdrage!
    Groetjes,

    Jolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden! Niet in eerste instantie mijn favoriete kleur, maar in combinatie met andere kleuren wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Turquoise is ook mijn lievelingskleur. Ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wunderschöne werke,türkis ist eine tolle farbe.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love, love the colour turquoise. Great challenge and beautiful creations!

    BeantwoordenVerwijderen