donderdag 23 april 2015

Big flowers and butterflies

Ik heb een stapel nieuwe stempels liggen van Art Journey.
Als ik gewerkt heb met een van die stempels komt hij bij de stapel op de plank.
Het is naar de stapel kijken en wachten op inspiratie.
Die kreeg ik dit keer door de stempel "Big Flowers".
I have a stack of new stamps. ll are from Art Journey.
When I have worked with one of those stamps I place them on to the stack on the shelf.
It is looking at the pile and waiting for inspiration.
 This time I got inspiration with the stamp sheet called "Big Flowers".



Ik ben begonnen met een A6 papier met gesso en een credit card
te bewerken.
In de nog natte gesso heb ik Bister gestrooid.
Toen met een spuitflesje met water gespoten en laten lopen.
Laten drogen.
I started with an A6 piece of  paper adding gesso with a credit card.
In the wet gesso I sprinkled some  Bister.
Then sprayed it with water and drain.
Let dry.


Een strook gesneden voor de kaart.
De  rest van het papier gebruikt  om 
de bloemenen en vlinders te stempelen.
I cut a piece of this paper to make the card 
and used the other part of the paper for making the flowers and butterflies.


De bloemen opgeplakt.
Glued the flowers.


De vlinders opgeplakt en er een kaart mee gemaakt.
Glued the butterflies and made a card.


Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:
These are the stamps I have used:
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Thanks for your visit.
Anneke

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer! Mooie achtergrond en mooie kleuren voor de bloemen en vlinders! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Anneke, bedankt voor je uitleg, leuke techniek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A stunning card, love the background and super flowers.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi Anneke, ik vindt de kleuren prachtig

    BeantwoordenVerwijderen