zaterdag 4 april 2015

Tulips

Toen Louise ons de afbeeldingen stuurde met de
nieuwe stempels die zij ging uitgeven was ik gelijk verliefd op deze stempel.
Er staan zulke leuke kleine details op waardoor
ik gelijk zag dat ik met deze stempelsheet één kaart kon maken en geen
andere stempels nodig had.
When Louise sent us pictures of the
new stamps sheets that she was going to release I fell in love with this stamp sheet.
There are so many nice little details on it that 
I could see that I could make a card without needing some other stamps.



De ondergroud het ik met Distress stain gemaakt.
Het stempelwerk heb ik op een tweede vel papier met goud embossingpoeder bewerkt.
I made the backgound with Distrees stain.
On a second sheet of paper I stamped the images and used gold embossing powder.

This is the stamp sheet I have used:
Tulips

Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wat geven die kleuren een verfijnde sfeer aan de kaart! Mooi! Fijne Pasen, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle kaart Anneke, jij laat hier zien dat je met één 'lap' een prachtig resultaat kan neer zetten!

    BeantwoordenVerwijderen