zondag 17 januari 2016

Journal page

Journalen is natuurlijk heel leuk, maar ik blijf toch altijd een stempelaar en heb dan ook op deze pagina die ik maakte n.a.v.  een les van de online cursus Wanderlust véél stempels gebruikt ! De combinatie met stempels in het journalen vind ik perfect !! Of het nu om achtergrond of focal point gaat, voor mij zijn stempels écht onmisbaar.
De volgende stempels heb ik er in verwerkt: Friends (man en vrouw), Peacock (blad/veer), Numbers (crackle), Pennibs (spatters) , Ripples small (cirkels) en Sweet dreams (ruitjes).


 
Liesbeth xx

5 opmerkingen:

  1. Dat is herkenbaar...zonder stempels ook voor mij geen AJ-page! Wel een hele mooie deze! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige combinatie van journalen en stempelen Liesbeth en wat een mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geheel. Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige cursus! leuk om jouw pagina te zien.

    BeantwoordenVerwijderen