donderdag 14 juli 2016

Reminder Challenge # 71

Mieren kunnen ook op reis gaan.
Als kind heeft mij dat altijd al gefascineerd.
Ik weet nog dat ik op mijn buik ging liggen om het allemaal
goed te kunnen zien.
Vandaar deze kaart.
Jij kunt ook mee doen met deze challenge "Reizen"
challenge-71-reizen

Ants can travel.
As a child this has always fascinated me.
I remember laying down to follow what they were doing.

This inspired me to make this card.
You still can join this challenge "Travel"
challenge-71-travel 


These are the stamps that I have used:

Thanks for your visit Anneke


4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf ontwerp, heel mooi zo in zwart wit Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende zwart wit creatie!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi in alleen maar zwart-wit! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Anneke, en hoe gaaf dat ik deze kaart in een iets andere uitvoering persoonlijk mocht ontvangen! Nogmaals dank daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen